W naszym kraju jednymi z najbardziej popularnych urządzeń multimedialnych są iPhone’y. To urządzenia wyjątkowe, które mają miliony zwolenników na całym świecie. Posiadanie tego telefonu to nie tylko prestiż, ale też komfort użytkowania.
Kto zajmuje się naprawą iPhone’ów?
Urządzenia mają swoją żywotność oraz czas gwarancji, zatem logiczne jest, że nic nie działa wiecznie. Dlatego też, kiedy jesteśmy już poza okresem trwania gwarancji, najlepiej znaleźć serwis, który świadczy usługi pogwarancyjne. Takich serwisów jest w każdym mieście co najmniej kilka, a w największych polskich miastach nawet kilkadziesiąt. Naprawa iPhone jest zróżnicowana pod względem cen. Bowiem innej kwoty oczekują za usługi serwisy firmowe, a innej te, które jedynie wyspecjalizowały się w naprawach tych urządzeń. W przypadku serwisów firmowych Apple naprawy są droższe, natomiast w przypadku zwyczajnych serwisów nieco niższa. Zatem to, w którym miejscu skorzystamy z usług jest kwestią wyłącznie naszego wyboru, oba punkty mają swoje zalety i wady. Oprócz napraw, serwisy iPhone’ów wgrywają oprogramowanie, czyszczą telefon z zapychających pamięć aplikacji oraz oferują przeglądy okresowe. Jak widać, spektrum świadczonych usług jest spore. W związku z czym możemy się zgłosić do serwisu nawet z błahym problemem i mamy gwarancję, ze zostanie on rozwiązany niemalże od ręki. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań lub chęci uzyskania odpowiedzi na dodatkowe pytania, możemy skontaktować się z wybranym serwisem telefonicznie lub mailowo.
Serwisy iPhone’ów, w większości przypadków, oferują darmową diagnozę oraz darmową wycenę usługi. Dostajemy je oczywiście przy pierwszej, a nie ostatniej wizycie w serwisie. Wybór usługodawcy jest kluczowy i należy kierować się też tym, na ile profesjonalnych pracowników ma dany serwis.