Jak reklamować firmę poprzez filmy?

Nie od dziś wiadomo, że niektórzy ludzie lubią czytać książki, blogi lub artykuły w internecie, inni wolą słuchać audiobooka, ale prawie wszyscy kochają oglądać filmy. Nie bez powodu! Film dostarcza największą możliwą liczbę bodźców, które przyciągają uwagę widza jak nic innego. Poruszający się obraz i dźwięk pozwalają wczuć się bez reszty w opowieść i zapamiętywanie przekazywanych informacji jest najwyższe. Dlaczego więc nie wykorzystać tej wiedzy do reklamowania swojej firmy?

Filmy reklamowe najlepszym sposobem marketingowym

filmy reklamowe cenaJest to najlepszy możliwy sposób na marketing głównie dlatego, że film przyciąga uwagę i jeśli jest dobry i ciekawy, społeczności działają tak, że go sobie udostępniają. Zasięg może być nieograniczony. Jeśli chodzi o filmy reklamowe cena nie musi wcale być astronomiczne wysoka, jeśli jest to krótki spot reklamowy jest na pewno tańszy niż płatna reklama w internecie, która ma mały współczynnik konwersji i określony zasięg. Za ile wyświetleń zapłacisz, tyle masz. Film może przekroczyć Twoje oczekiwania co do zasięgu, ponieważ jeśli będzie często udostępniany to może go obejrzeć nawet dziesięć milionów osób. Jeśli oferujesz usługi na cały świat, ta liczba diametralnie rośnie. Koszt filmu reklamowego składa się z kilku czynników. Podstawowe to czas na nagranie materiału, rekwizyty i ewentualne koszty planu filmowego lub pozwoleń na nagrywanie, następnie edycja i montaż, gdzie dodajemy muzykę, co też może, choć nie musi być płatne. O ile nie wymagasz na filmie żarliwych pościgów, wybuchów i latających helikopterów, film nie musi być aż tak drogi. Zależy też u kogo film ten zamówisz, bo dając szansę początkującemu w tym biznesie, masz dużą szansę na tańszą usługę. Jeśli chcesz pełnego profesjonalizmu, ceny są dużo wyższe. Wielkim plusem jest to, że o ile nie chcesz umieszczać filmu w telewizji, a wystarcza Ci internet, to zależnie od tego, jak trafisz w rynek i jak ciekawe i wzbudzające emocji będzie Twoje nagranie, masz szansę na niewyobrażalny zasięg.

Internauci to bardzo duża społeczność ludzi i ich wielkim plusem jest to, że lubią się dzielić ciekawymi treściami, nie tylko filmami, ale także artykułami i innymi. To jest wielka potęga, bo daje nieograniczone możliwości. Jeśli Twój film reklamowy jest ponadczasowy, to będzie w internecie latami zbierał kolejnych klientów, a Ty będziesz szczęśliwym posiadaczem firmy zarabiającej naprawdę wielkie pieniądze.